21 Ağustos 2013 Çarşamba

Beceremiyorsan capkinlik yapma

Tatillere doyamayan bir bunyem var. O kadar ki yaz bitsin oyle iş bakarım modundayım.  Kucuk haremimle cok mutluyken, hatta tabiri caizse hepsini parmagimda oynatirken kendimi bir anda iki tanesiyle tatilde buldum.

Haremimin cool ve cekisi olani Bodrum'a benim de daha onceden tanistigim bir arkadasinin yazligina tatile gidiyormus. Sen de gel diye israr etti. Baktim ki en yakin diye tabir ettigim ama satisin kralini yasatan kiz arkadasim da ayni tarihlerde Bodrum'da, tamam dedim geliyorum. Anneme kiz arkadasimla tatile gittigimi soyledim ve bavulu toplayip kalktim gittim Bodrum'a bizim cocukla. Ben kendime ait odamin olacagi, uc kisi olarak kalacagimizi sandigim bir eve gidiyordum. Ama gercek cok baskaymis. iki odali evde iki kiz, dort erkek toplamda alti kisi kaldik. Odalardaki yataklarin cift kisilik oldugunu soylememe gerek yok sanirim. Odam neresi gibi saf bir soru sordum, aldigim cevap cool cocugumuzun odasi oldu. Tamam cocuk iyi, hos ama ayni yatakta yatip bes gun basbasa gecirecek kadar degil. Kaldi ki ben hala bir iliski istemiyorum, duygusal inzivada canim istediginde birileriyle gorusme kafasindayim.

Ilk geceyi kavga dovus ben koltukta o yatakta yatarak gecirdik. Gecenin bir koru gozumu actigimda koltukta yanimda baska biri yatiyordu o ayri mevzu. Her gece sabah 6'dan once eve donmedigimiz icin kimsenin benimle yatak kavgasi yapacak hali ya da kafasi kalmiyordu.

Ilk iki gun kiz arkadasimla gorusucegimize dair envai plan yapmamiza ragmen her gun sabah icin ayri, aksam icin ayri bahane uretip bir kere bile beni gormeden istanbul'a dondu. Oysa annemin arama ihtimaline karsi yanimda olmasi gerekiyordu. Cocuklari cok iyi tanimadigim icin o orda olacak diye ben kalkip gittim Bodrum'a. O kadar asabim bozuktu ki ikinci gun ben bir bahane bulup donucem dedim kendi kendime. Sansima bunlari dusundugum gece gittigimiz barda yan bistromuzda benim haremin romantigiyle denk geldik. Bodrum'da oldugunu biliyordum ama gorusemeyiz diye dusunmustuk. Onu gordum ve benim butun gerilimim bitti. Tanidigim birinin guveniyle ictikce ictim. Hic bizim bistrodakilerle takilmadan butun geceyi onunla icip dans ederek gecirdim. Cocuklarin hic birine vaatte bulunmamamin avantaji bu. Hesap soramiyorlar!

Cok icilen gecenin sonunda eve zil zurna donduk. Koltuk moltuk gormedi gozum, zaten koltugu paylastigim arkadas cok horluyordu direk yataga yatip kiyaftlerimle sizdim. Yarim saat sonra arkamda bir hareketlilik oldu ve sonrasi malum. Hayatimda ilk kez cikmadigim biriyle birlikte oldum. YAsadiklarima, bana yasatilanlara inat yaptim. Ama pu allah cezami vermesin benim. Cool arkadas ertesi sabah baya sevgili moduna bagladi. Kose kapmaca oynuyoruz resmen. Ya cooldun sen, ben aranizdan birinde karar kilmak istemiyorum cek git demek istedim, tabi ki diyemedim. O cool adam gitti, yerine bir sevgi pitircigi geldi. Sevisirken bile anlasiliyo adam sefkat dolu. Aliskin olmadigim icin o halleri hem guzel hem garip geldi. Okuze, gotunu donen modele alismis biri olarak sevistikten sonra gozunun icine bakip iltifat eden, sacini open erkek baska seymis.

Tatil bitti. Ben yazliga, o Istanbul'a dondu. Bekar olarak baslayan tatil, hassiktir benim erkek arkadasim var hissiyatiyla bitti. Bir sey eksik ne bilmiyorum. Evet iste o bu, diyemiyorum. Yalnizliga cok alistim, cok garip geliyor simdi. Haremimin gozdesi komik olana durumu nasil aciklicam bilmiyorum. Soyledigim anda geri cekilecegini biliyorum. Onu arkadas olarak asla kaybetmek istemiyorum. Elim, kolum kadar cok seviyorum onu ama fazlasi degil.

Kafam cooook karisik. Cok da bir sey hissetmedigim bir adamla cikiyorum. Ve gercekten hala bir iliski isteyip istemedigime emin olamiyorum. Sanirim ben rahatlik olayinin ayarini kacirdim ve simdi toparlayamiyorum.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder