27 Mart 2013 Çarşamba

Yatak Muhabbeti

Üniversiteden bir kız arkadaşım var. Cinselliği rahat yaşan bir tiptir. Tek gecelik ilişkiden tutun da, canı istediği zaman arayacağı erkek arkadaş listesine sahip olacak kadar rahattır. Benlik bir durum değil, yargıladığım düşünülmesin sadece ben duygusal bir bağımın olmadığı birine dokunamam. Bu arkadaşım zaten yaşadıklarını öyle komik anlatır ki iş erotizmden çıkar tamamen komedi filmine dönüşür. Yargılamak imkansızlasır. Bu arada evet okuyan erkekler varsa, biz kadınlar her ince detayı aramızda konuşuruz. İstersek itin g.tüne sokar, istersek de o geceyi yüceltiriz. 

İşte bu kız arkadaşım uzun süreden sonra ilk kez normal bir ilişkisi oldu ve kendine koyduğu 15 günden önce birlikte olmicaz kotasını doldurdu ve büyük gün geldi. Bizde oturduk ilk gece üzerine konuşup, o günün haritasını çıkardık. İlki her zaman kötü olur, insan elini ayağını nereye koyacağını bilemez. Şimdi şu pozisyona geçsem, oha kaşar her boku biliyor damgası yiceksin, kendini sınırlasan yeni gelin gibi duracaksın. Bunları düşünürken de konsantrasyon falan sıfırlanacak. Erkek tarafı kesin ilkinde erken boşalacak, "Normalde böyle değilimdir, heyecandan." diye saçmalayacak. Sen teselli edeceksin, olur aslanım önümüzdeki maçlara bakalım tadında destek olacaksın. İş bitince garip bir gerginlik olacak. Sanki 5 dk önce çatır çatır sevişen o çift değilmiş gibi bir utangaçlık, oramı buramı kapıyım derdi baş gösterecek. Offff yazarken bile içim sıkıldı. Bizimkinin de ilk gecesi aynen böyle olmuş nitekim. Üstüne bir de bu gerginlik bizimkine gaz yapmış, bütün gece kasmış kendini kaçırmasın diye =)) 

Bunları konuşurken otomatikman aklıma "O" geldi. İlk ve son sevişmelerimiz ve diğerleri...Herşey bittikten sonraki o soğukluğu, dış kapının dış mandalıymışım gibi davranması, kendimi ne kadar kötü hissettiğim... Sonra sevdiğim yanları aklıma geldi. Adam yanımda osurmuştu da poposunu ısırarak sevesim gelmişti. Benim gibi ayaktan tiksinen insan, onun ayağına sarılıp, yanağımı dayayıp öpmeye bayılıyordum. Hiç geğirmedi yanımda ama onu yapsa bu sefer de ağzını öpmek isterdim, eminim. Öyle çok severdim onu, kokusunu, sevişirken onunla gülmeyi, gözlerine bir anda inen o gölgeyi, saniyelik de olsa bakışının sıcaklığını... Hayatımda görüp görebileceğim uyurken güzel olan tek erkekti. Küçük bir erkek çocuğu gibi gözükür, sessiz kıpırtısız uyurdu öylecene. Bir gece beraber uyuduk sadece ve ben bir saniyesini bile kaçırmamak için sabaha kadar bana yüzü dönük olduğu sürece onu seyrettim. Her gün dua ediyorum nolur ben bir daha kimseye böyle aşık olmayayım, bu kadar aklımı kaybedip kendimi teslim etmiyim diye. Bir daha kendimi o kadar savunmasız görmektense, ömür boyu yalnızlığı tercih ederim...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder