15 Kasım 2011 Salı

Spor Salonu Gözlemleri Vol. 1

Aşk acısı çekiyorum, hayatta kimse beni sevmiyor, ben çirkin miyim acaba? sorularıyla baş ederken gaza geldim. Mutluluk insanın içindedir dedim, o gazla kendi adıma birşeyler yapmaya karar verdim. Veee spora yazıldım. Yogaya gittiğim spor salonunda başlayayım, hem babam da oraya gidiyor yabancılık çekmem, indirim alırım falan diye düşündüm. Spor çantamı hazırladım. Hayır içini gören kesinlikle spora gittiğime inanmaz. El kremi, törpü, pamuk, aseton (hayatta ucu çıkmış oje kadar çirkin gözüken şey yoktur benim için), yara bandı, ped, ıslak mendil vb. gerekli ama gereksiz şeyler.

Ultra hazır çantamla gittim spora. Anaaammm o ne ya, insan mı bunlar diye salyalarımı akıta akıta çam yarması hocamın yanına gittim. Tabi ben yogaya sabahın köründe gittiğim için görmüyormuşum bu yavruları, yoksa bu kadar geç kalır mıydım spora yazılmak için?! Oh cennete düştün kızım derken yağ ölçümü, kg, kas ölçümü yapıcaz dedi benim çam yarması. Nasıl sıkıntı bastı. Hay allahım sünger olmuş bacaklarımın içinde ne yağ vardır allah bilir, hele 7 kg verdikten sonra sarkan su göbüşüm kaç kg çekiyordur acaba diye düşünürken çıktım o lanet aletin tepesine. Normal insanda yağ sınırı 10 ila 20 arasıymış. 10'un altı kötüymüş. İşte hoca o an dünyanın en güzel iltifatını etti bana, "Canım buradakilerin sinirini bozma ve gelme spora. Yag oranın 11 çıktı. Hadi sen git sonra yogaya gelirsin." Allahım hayatımda bir yerden kovulacağıma bu kadar sevineceğimi hiç düşünmezdim. İşte biliyordum spor hemen mutluluk hormonu salgılamaya başladı bile!!! Ama gider miyim ben o cillopcanları gördükten sonra, mazallah kılımı kıpırdatmam!

Çıktım yürüyüş bandına, tempolu tempolu yürüyorum. Her yer ayna, salonun öteki ucundaki adamın 4 tarafını görebiliyorsun. O an fark ettim ki koca salonda 3 kadın, 25 tane erkek var. Ve kesinlikle spor salonları erkeklerin göz ziyafeti çekebileceği bir yer değil. Tam tersi kızlara ziyafet. Gelen hatunların  hepsi tombik ama paşalarım oyle mi? Onlar six pack yapmaya gelmiş, kaslı insan yavrucakları. Haa olayı abartmış, popom kadar kol kası olan çam yarmaları da var, ama ben onları listeme eklemiyorum zaten.

Salonda herkesin bir havlusu var. Napıyorlar lan bu havluları, aygır mıdır nedir bunlar, o kadar çok mu terliyorlar diye düşünürken neden herkesin bir tane havlusu olması gerektiğini mekik çekme odasında anlamış oldum. Minnicik bir oda, tabi ki heryer ayna. Yerde mavi minderler var, onların üstünde kas yapmak için hırpalanıp duruyorsun. Ben yüzüstü yapılan bir harekette can çekişiyorum, haliyle terledim. Ama popom arkadan açılıyor mu allhım sudan çıkmış balık gibi mi çırpınıyorum acaba şu an gibi şeyler düşünmekten ter mer görmedi gözüm. Ellerimi bir kaldırdım, anaaammm o da ne beş parmağımın olduğu yer göletcik olmuş. Tepemde efsane göz rengi olan bir hoca dikiliyor. Napıcam, artık rezil oldum bir kere diyip şöylecene göletcigi elimle dagıtıp, hiçbir şey olmamış gibi arkamı dönüp çıktım odadan. O günden beri havlu candır, kandır diyorum, başka da bir şey demiyorum!

Şimdilik izlenimlerim bunlar. Görüldüğü üzere sağlıklı yaşam umrumda değil, önemli olan mutluluk hormonu salgılamak ya da hormona gerek kalmadan beni mutlu edecek the one'ı bulmak ! Şimdilik çok mutluyum o bana yeter, tabi havlum yanımda olduğu sürece...

1 yorum:

  1. Beykent Spor Salonu

    Beykent Mahallesi Spor Tesislerimiz!

    Beykent Mahallesin de Siz değerli spor severler için size en yakın lokasyon ‘ daki salonlarımız da hizmet vermeye devam ediyoruz bizlere ulaşarak şartlarınıza en uygun spor salonumuz dan yararlanabilirsiniz.



    Yüzme havuzu, pilates, cardio, fitness, zuma ve diğer bir çok alanda hizmetinizdeyiz.



    Uygun fiyat ve sürekli denetim kalitesi ile hizmet vermekteyiz lütfen spora başlamadan önce bize danışın.

    Emek veriyoruz emek veriyorsunuz başarmak zorundayız !

    YanıtlaSil