10 Nisan 2012 Salı

Ben Seviyorum Onu

AŞK üç harfli, üç harflilerden işte...Öyle çok duyguyu bir arada yaşatıyor ki insana... Nefesim kesiliyor baktıkça, midem ağrıyor. Konuşurken elimi ayağımı nereye koyacağımı bilemiyorum, vücut dilim iflas ediyor. Konuşurken düşünemiyor, cümlem bitince ne dedim ki ben diye karalar bağlıyorum. Ben tam bir yıldır AŞK ile seviyorum onu.

Ben ona onlarca cümle kurarken, onun tek kelimesi yetiyor beni mutlu etmeye. Günlerce tek bir sözcüğüne tutunabiliyorum, her gece gözlerini, gülüşünü hayal edip sabredebiliyorum. Başka kızları dinliyorum onun ağzından, tutuyorum kendimi. Bekliyorum günümün gelmesini. Ben tam bir yıldır delice seviyorum onu.

Karşımda otursun, ben kokusunu içime çekeyim, varlığının yaydığı enerjiyle besleneyim istiyorum. Burnumu dayasam boynuna, sokulsam iyice koynuna, kokusu cennet bahçem olsa kiraz çiçekleriyle dolu...Bence AŞK, birine deliler gibi dokunma isteği, böyle kasıklarına oturan bir ağrı, tenine olan tutku... Ben tam bir yıldır tutkuyla seviyorum onu.

O öyle hırçın, öyle yaralı, öyle bencil ki...Parçalıyor bazen kalbimi, yüreğimde filler zıplıyor. Ben onu öyle kabul ettim. Ne olmuş yani ben aşıksam ona. Evet, ben elmayı seviyorum diye o da beni sevmek zorunda değil. Ama ne olmuş sevmiyorsa? Benim değil, biliyorum. Belki de hiç olmayacak ama olsun. Ben tam bir yıldır bıkmadan usanmadan, beklentisiz seviyorum onu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder