6 Ocak 2012 Cuma

Çağın İlişki Modası

Bugünlerde çok enteresan şeyler oluyor. İlişkilerin ne kadar yozlaştığının farkında olmayan yoktur herhalde. Erkek - kadın ilişkilerinde durdurulamayan bir değişim başladı. İki cins arasında uçurum, "Tehlikenin farkında mısınız?" sloganıyla eş değer benim gözümde.

Erkekler bağlanmaktan, kadınlar aldatılmaktan korkar oldu. Bağlanmaktan kaçan erkek gün geçtikçe daha sığlaşmaya başlayıp, günü birlik ilişkileri kovalamayı seçti. Bu da sadece cinsellik üzerine kurulu bir düzeni getirdi. Cinsellik güzeldir, sex candır, kandır ama benim için içinde duygusallık, aşk olmayan cinsellik sadece anı yaşamak, içindeki boşluğu doldurmaktan ibarettir. Erkekler kadar kadınların da değiştiğini görmek beni inanılmaz ürkütüyor. Kadınlar duygusal boşluklarını gerçek sevgiyle dolduramadıkları için, erkekler gibi günü birlik ilişkilere kaymaya başladı. İşte işin garip noktası burda başlıyor. Her iki tarafta artık sadece cinselliği eğlendiği, anlaşabildiği insanlarla yaşamak istiyor. Kısacası günümüzün popülerleşen ilişki şekli "Fuck buddy". Tıpkı şu Justin Timberlake'in "Friends With Benefits" filmindeki gibi.

Bu fuck buddy nedir? Karşı cinsten olan arkadaşınla bir güzel yatıyorsun, tüm cinsel ihtiyaçlarını karşılıyorsun, istediğin zaman yemeğe gidiyorsun, sinemaya gidiyorsun ama ilişki bazında hiçbir sorumluluğun olmuyor bu kişiye karşı. Başkalarıyla takılabiliyorsun, doğum gününü kutlamak zorunda değilsin, zorlama aşk sözcükleri yok. Alan memnun, satan memnun. Ama ben hiç memnun değilim bu durumdan! En yakın arkadaşım, dört yıllık ilişkisinin arkasından içinde duygusal boşluğu, terk edilmişliğin verdiği acıyı yok etmek için böyle bir ilişkinin içine soktu kendini. Kaldı ki bu fuck buddy'ai önümüzdeki ay başka şehire taşınıyor. İçindeki duygusal boşluğun ikiye katlanacağının farkında değil ve ben buna çok üzülüyorum.

Buna üzülmenin dışında sanırım ben de bu yolda ilerliyorum!! Tamam iki tane suratıma çakmanıza izin var, çok haklısınız.Ama benim durumum farklı. Bu fuck buddy benim bir yıldır aşık olduğum kişi. Hani dosttan sevgiliye dogru kayarken, çocuğun korkup kaçmasıyla biten  yarım kalmış hikayem. Hiç bir yarım kalmış hikaye tamamlanmadan bitmiyor bunu anladım. o bilinmeyen insanın içini kemiriyor. "Nasıl olurdu acaba?" düşüncesi bile çile  gibi. Şimdi biz birbirimizi arzuluyoruz, merak ediyoruz. E ben bir de bu adama bağımlı gibiyim, ne yapsa atamıyorum aklımdan. Ki sizi temin ederim ki her türlü piçliği yaptı sağolsun. Ama aşk işte aka - boka konar misali. Ne yapıcam bilmiyorum. Bilinç altımda kocaman bir bölüm ki o bölüm gerçekten gerizekalı (!) onunla cinsellik yaşarsam bana bağlanacağını söylüyor. Ama biliyorum boş değil bana karşı. Yani ben de bir Adriana Lima değilim, tamam Rihanna'ya benziyorum ama sex tanrıçası değilim. Çocuk ille de benimle yatacak diye maymuna dönmez.

O beni çok sevse, ben onu çok sevsem fuck buddy olmasak, herkes aslında duygusal olarak karşındakine muhtaç olduğunu anlasa, yüzeysellikten vazgeçsek çok harika olmaz mı ?? Bence olur ^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder