1 Kasım 2011 Salı

Bokyedibaşı Dostlar

Hani Aykut Ogut'un da dediği gibi bokyedibaşı arkadaşlar vardır hepimizin hayatında. Bu insanlar kendi hayatlarına, yaptıklarına, icraatlerine bakmadan, kendileri sütten çıkma ak kaşıkmış, bir kanatları eksikmiş gibi sizi ya da başkalarını eleştirir, dedikodusunu yapar, karalama kampanyaları başlatır.

Bu tip insanlarla karşılaştığım zaman insanların neden katil odluğunu daha iyi anlıyorum. Hiç karıncaya kıyamam vik vik falan demeyin. İnsan sinirlendi mi öyle bir gözü dönüyor ki vallahi anında karın deşen Jack'e dönebiliyor. Korkmayın, işlediğim bir cinayeti itiraf falan etmeyeceğim. Sadece böyle insanlardan birinin uzun zamandır hayatımda olduğunu fark ettim. Bu insan bana ahlak konusunda ahkam kesmeye çalıştı. Açık bir şekilde kuyruk sallıyosun erkeklere dedi. Way arkadaş sen misin bana bunu diyen. Haddini bilmez bu zaatı muhterem önüne gelen her kızla yatan, benim ondan hoşlanıyor olduğumu bilip bu durumdan faydalanmaya kalmış ama sonra çok "ahlaklı" olduğu için kendine hakim olmuşmuşşş bir kişilik. Ne kolay arkadaş öyle, sen bütün adilikleri yapacaksın, sonra kalkıp ahkam kesecek, karşındakini eleştirecek yüzü kendinde bulacaksın.  Ben yaptıklarını sineye çekmiş, seni affetmişim bir kıymet bil dimi? Yooookkk!! Niye? Çünkü o erkek. O yapar, sen bunun hesabını soramazsın. Bunu da oldum olası anlayamamışımdır. Neden erkeklerin yediği her bok matah bir şey olur da, iş kadına gelince orospu, ahlaksız, tü kaka olur? Ama yooookk, ben at gözlügü takıyormuşum, atacakmışım artık bu kalıpları üstümden. Ben o kalıplarımdan sıyrılsam yemin ederim yollunun öde gideni olurum.

İnsan hayatına soktuklarını hiçbir zaman tanıyamıyor işte. Arkadaş diyorsun, buluyor içine sıçacak bir nokta. Neyse bir son bahar temizliği yapmak lazım. Hem hayatımdaki insanlardan hem de anılarımdan....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder